Welcome to Ningbo Suita Filter Material Co., Ltd.

2013 German World penapisan dan pemisahan teknologi dan peralatan Pameran Industri FILTECH2013

2013 German World penapisan dan pemisahan teknologi dan peralatan Pameran Industri FILTECH2013


Show Time: 22 Oktober 2013 -24 hari
 
Tempat: Wiesbaden, Rhein -Main- Hallen
 
Jawatankuasa Penganjur : Pameran Filtech Jerman
 
Tempoh Pameran: setiap dua tahun
 
Info:
Dunia Jerman Penapisan dan Pengasingan Teknologi & Peralatan Pameran hanya aspek Eropah profesional penapisan dan pemisahan pameran, pameran profesional pemisahan penapis pameran kedudukan antarabangsa, pameran industri penapisan global yang paling penting , yang diadakan pada tahun 1967, sesi pertama , selepas diadakan setiap dua tahun, menunjukkan masing-masing akan mempamerkan penapisan yang paling maju dan teknologi dan produk pemisahan. FILTECH 2011 ( penapisan antarabangsa dan pameran teknologi pemisahan dan persidangan) adalah 22-24 Mac 2011, yang diadakan di Wiesbaden , Jerman, pameran jumlah kawasan 7,400 meter persegi. Peserta pameran dan pengunjung telah mengalami pertumbuhan yang besar, bilangan peserta meningkat sebanyak 46 % atau lebih, menarik seramai 230 peserta global; mempamerkan pertumbuhan lebih daripada 38% dalam bilangan pelawat, termasuk pameran antarabangsa daripada jumlah berdaftar penonton penonton profesional 56 %, Jerman 44% daripada pameran tempatan. Pameran ini dijangka mempunyai lebih daripada 250 syarikat daftar. Sebagai acara yang terkemuka di industri dalam bidang penapisan , pameran itu dijangka mempunyai lebih daripada 7,000 profesional.
 
Latar belakang pasaran:
Semasa pasaran penapisan global yang semakin meningkat lebih cepat daripada kadar pertumbuhan KDNK. Dalam kesihatan , perlindungan alam sekitar semakin penting hari ini, penapisan telah menjadi sangat penting dalam aplikasi penyahgaraman seperti penapisan kadar di beberapa negara semakin meningkat dengan pesat. Peningkatan teknologi penapisan akan membolehkan 50,000 syarikat-syarikat untuk mengambil bahagian secara aktif dalam pasaran global yang besar ini . Sememangnya ditapis ke dalam sistem membuat keputusan dalam sistem global membuat keputusan untuk dipertimbangkan, dan perkembangan pesat China daripada pembangunan sistem membuat keputusan di dunia untuk mendapatkan faedah yang maksimum.
 
Pameran :
Pelbagai penapisan dan pemisahan peralatan, peralatan , serat sintetik , kaca , gentian logam, poliester, polipropilena, nilon , alkohol polyvinyl , dan kain khas yang lain, logam dan pensinteran pelbagai penapis; pelbagai rangkaian , wayar , produk dawai , dawai jentera bersih , lukisan wayar mati, aksesori dawai lukisan, skrin peralatan rawatan permukaan dan bahan-bahan mentah, jejaring dawai aksesori berkaitan mesin. Pelbagai penapisan dan pemisahan peralatan, peralatan; penapisan membran dan alat-alat penapisan membran ; ( penapisan mikro , ultraturasan, nanofiltration , osmosis songsang ) dan peralatan , beg media penapis udara dan penapis bantuan dan set lengkap peralatan , peralatan pemprosesan penapis ( tuck, membentuk penapis, laminating , salutan, dan lain-lain ); alat-alat pembersihan udara , peralatan rawatan kumbahan , peralatan pembersihan air , penapisan pelbagai industri dan pemisahan peralatan dan sampingan peralatan penapis, penapis , penapis , penapis, penapis minyak , dan sebagainya; pelbagai penapisan peralatan ujian, penapisan perkhidmatan teknologi , perundingan ;